top of page

Verzendbeleid

Verzendinformatie

Zodra we je bestelling en betaling hebben ontvangen, gaan wij met veel plezier aan de slag om jouw bestelling klaar te maken voor verzending of om af te halen. Als deze op vooraad liggen pakken wij deze snel in en zo niet gaan wij direct aan de slag om het te maken. Wij proberen altijd om het op werkdagen binnen 24uur te verzenden, mocht dit niet lukken zullen wij dit direct contact met u opnemen.

Ophalen in Hellouw

Het ophalen van het pakket bij ons thuis is ook mogenlijk. Wij zijn alleen niet verantwoordelijk voor het nog meer aankopen wanneer u bij ons thuis komt. Er is vrijwel altijd iemand aanwezig dus geef bij u bestelling direct aan wanneer u het zou willen komen ophalen. Dit kan zowel overdag als s'avonds. Wanneer blijkt dat niet mogenlijk is zullen wij contact met u opnemen.

Verzending naar iemand anders

Wilt u het pakketje naar iemand anders sturen kan dit natuurlijk ook. U ontvangt dan nog steeds de track & trace alleen versturen wij het pakje naar het opgegeven adres. U vult dan bij het bestellen uw gegevens in onder het factuur adres en bij het bezorg adres de gegevens aan wie u wilt geven.

Hoe lang duurt het verzenden

Als u het pakketje voor 12.00 besteld heeft proberen wij dit natuurlijk nog dezelfde dag af te geven bij het DHL punt. En moeten wij het nog maken dan wordt dit de volgende werkdag.

Bezorging van het pakket

Onze ervaring is dat 99% van de pakketten binnen 1-2 werkdagen na verzending bij je thuis bezorgd wordt. Dit is echter een indicatie van de bezorgdienst. In je track en trace-overzicht vindt je de informatie betreffende de levering. Heb je vragen over de levering? Stuur ons dan vooral een berichtje.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je jouw bestelling (nog) niet hebt ontvangen. Om erachter te komen waar je pakket is, kun je jouw track & trace code controleren. De track & trace code heb je ontvangen van DHL. Het kan zijn dat het levermoment is verschoven, omdat ze je pakket niet op tijd heeft kunnen verwerken of de bezorger onderweg vertraging heeft opgelopen. Geeft de track & trace code aan dat het pakket bezorgd is? Grote kans dat het pakket bij de buren is bezorgd. 

Indien het niet duidelijk is waar je pakket is, mail dan je ordernummer naar infothemarigold@gmail.com. We zullen contact met de bezorger opnemen en je informeren zodra we nieuwe informatie hebben. 

Het pakket is beschadigd afgeleverd

We proberen altijd alles zo zorgvuldig mogenlijk in te pakken, maar we kunnen het natuurlijk niet tegen alles beschermen. Stuur ons een bericht naar infothemarigold@gmail.com, met daarin jouw ordernummer en een foto van het label op de doos, de binnenkant van de doos en de beschadiging. Na beoordeling zullen wij dan zo spoedig mogelijk zorgen voor een nieuwe levering of een andere passende oplossing.

bottom of page